i

i

vineri, 10 decembrie 2010

Proces verbal

Citesc aceasta piesa de literatura postala si ma minunez:


ntocmit de FPC pachete mici la expediţia primită de la...la data...adresată...expeditor ...destinatar...

S-au constatat următoarele: CN22 anunţă căci are cosmetice. La inventarierea coletului în prezenţa organului vamal s-au constatat următoarele: un parfum Le temps d’une fete (folosit) se îndrumă la destinatar în greutate de 0,202 kg."


Corespondenta simplă trimisă în/din Europa ajunge în trei zile la destinatar, iar în/din America în 6 zile. Însă, dacă acestă corespondenţă conţine ceva mai mult de o scrisoare şi se încadrează astfel la „pachete mici”, atunci va ajunge la destinatarul din România în 3 săptămâni. Cu ce se ocupă pachetul din momentul în care ajunge la vamă şi până când este ridicat de la poştă de destinatar? Zace prin oficii poştale.
Exemplu: am trimis un pachet mic in Germania joi, iar luni destinatarul m-a sunat sa imi multmeasca. La randul meu am asteptat sa primesc un "pachet mic" din Germania, continind mostre cosmetice. Dupa cum am dedus din datele stampilelor postale, pachetul a calatorit trei zile si apoi a trenat prin depozite inca doua saptamini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu