i

i

joi, 26 ianuarie 2012

Situaţiunea de iarnă



Viscolul a coincis cu gripa mea. S-a declanşat marţi seara şi continuă şi azi, joi dimineaţa, până când o să-mi scadă febra şi o să mă lase în pace durerile. Sau invers, când ninsoarea şi vântul nu vor mai urla, atunci mă fac bine.

Ce mă fac, nu vreu să pierd concertul din seara asta de la centrul Tinerimea română! L-am aşteptat cu nerăbdare. E vorba de stagiunea de compoziţie britanică. Copiez mai jos detaliile de pe site-ul British Council, cu observaţia că în română se zice pian, nu piano forte:

Centrul National de Arta „Tinerimea Romana“ (strada Gutenberg Johann, nr.19)
26 ianuarie 2012
ora 17:30
Cel de-al doilea concert al seriei aduce laolalta lucrarile a cinci compozitori consacrati, carora li se alatura tanara Helen Grime. Cu note subtile, lucrarile au drept constanta prezenta pianului forte.
Interpreteaza Ansamblul “Profil” – coordonator: Dan Dediu
Helen Grime – Paraul canta John Woolrich – Aparitia
Judith Weir – Sf. Agnes Philip Cashian – Cutia diavolului
Diana Burrell – Constelatii Tom Ades – Prinderea
Durata: aprox. 60 de minute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu