i

i

marți, 7 ianuarie 2014

Preocupări

În metrou, o domnişoară care parcă era o păpuşică uitată de Gingis Han pe meleagurile noastre citea cu încîntare "Ridicarea căsătoriei la rangul de taină", de Părintele Arsenie Boca. Gura ei mică şi frumoasă zîmbea uşor. Alături de ea, o doamnă înfofolită nu prea a apucat să parcurgă multe pagini din "Dragoste în vremea holerei", de Marquez.
La Radu Vodă, un călugăr vorbea în germană cu o mireană.
Pe o stradă, dintr-o maşină de Mehedinţi care căuta un loc de parcare bubuia un concert de pian.

2 comentarii:

  1. Soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copiii mei mai bine de 6 luni, toată speranța s-a pierdut. M-am gândit că nu-mi voi mai vedea niciodată soțul pentru că m-a blocat pe toate rețelele de socializare pe care le puteam folosi pentru a-l contacta. Acest lucru m-a lăsat trist și zdrobit până când am cunoscut-o pe Dr. Ellen. I-am explicat totul și mi-a promis că totul va fi bine în 3 zile. I-am urmat instrucțiunile și după ce vrăjile au fost făcute spre surprinderea mea, soțul meu m-a sunat și mi-a cerut iertare. Acum soțul meu s-a întors acasă și mă tratează foarte bine și acum trăim fericiți împreună, contactați-l pentru ajutor:
    *dacă vrei să te reîntâlnești cu cei dragi.
    *daca vrei sa ramai insarcinata.
    *dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *dacă vrei o putere spirituală.
    *Dacă doriți să opriți avortul.
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com {+2349074881619}

    RăspundețiȘtergere