i

i

duminică, 11 septembrie 2011

A venit a venit toamna...really? check again

Pe multe bloguri am citit postări anticipative despre toamnă, frunze ude, octombrie cu dimineţi reci, degete de brumă si alte simptome reumatismale şi melancolice. Este într-adevăr aproape echinocţiul de toamnă, dar trăim o caniculă egipteană.
Pare-mi-se că oamenii de multe ori nu ţin cont de clipa prezentă şi de senzaţii, ci mai mult de cuvinte şi de un program de viaţă care le dictează şi percepţiile.

Consemnez pentru istorie: este lună plină (în Peşti), 31 de grade la amiază şi foarte multă uscăciune. Serile, lumina se face mov. O vară indiană sau o vară tout court.

Parfumul preferat al perioadei este Virgin Island Water, de la Creed. Dar simt ca acum seara şi poate mâine voi purta Red Aoud, de la Montale. Mi-am cumpărat Călătorie în România, de Sacherel Sitwell, editura Humanitas. Promite să mă captiveze şi să mă enerveze, pentru că vorbeşte de o lume dispărută în doar 70 de ani.

2 comentarii:

  1. Cred ca o sa iti placa ce vei citi in "Calatorie in Romania".

    Eu te citesc de ceva vreme si sunt fascinata, ai ramas aceeasi visatoare.... eu sunt mult prea ancorata in realitate.

    Mie dor de tine! (nu e declaratie de dragoste, ci doar o mare nostalgie)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina, mi-ai făcut o mare bucurie. Nu credeam că citeşte cineva blogul. Declaraţie sau nu, hai să ne vedem.

    RăspundețiȘtergere